Met persoonlijk contact onderscheiden
we ons

Regiokantoor 

TEKST Lisette Verhagen-Dijkers

FOTOGRAFIE Paoline Kruijssen

Bij het SnelStart-regiokantoor gaan persoonlijk contact en automatisering hand in hand. Ruim een half jaar na de opening spreekt Irja Beuving, verantwoordelijk voor Regiokantoor Noord in Assen, van een groot succes. “Je ziet het aan de werkzaamheden die eruit komen en aan de opkomst van onze evenementen. Ons geheim? De persoonlijke aandacht en het lokale aspect. Klanten kunnen naar een plek in de regio komen.” 

Verantwoordelijke Regiokantoor Noord

Irja Beuving

“Het persoonlijke contact maakt het verschil. Door bedrijven echt te leren kennen, begrijp ik beter wat ze nodig hebben en hoe ik ze kan helpen.”

“Klanten waarderen hoe
persoonlijk en toegankelijk
de evenementen zijn.”

Persoonlijk contact maakt verschil 
De redenen waarom klanten het SnelStart-regiokantoor bezoeken, variëren. “We hebben meerdere ondernemers geholpen aan een boekhouder, maar we helpen ook veel klanten die spontaan binnenstappen met een probleem waar ze tegenaanlopen”, vertelt Irja met een glimlach. “Het persoonlijke contact maakt het verschil. Door hun bedrijf echt te leren kennen, begrijp ik beter wat ze nodig hebben en hoe ik ze kan helpen. Klanten willen gehoord en begrepen worden, vooral tijdens de implementatie. Ik vind het mooi wanneer we écht een verschil maken. Als de software naadloos is geïntegreerd en de efficiëntie is verbeterd, dat is waar we het allemaal voor doen.” 

We doen het samen 
Het regiokantoor is er niet alleen voor ondernemers, maar juist ook voor boekhouders en accountants. “Ze komen langs met vragen over bepaalde pakketten. Is het goed zo of moet het anders worden ingericht? Of ze hebben hulp nodig bij het inrichten van uitgebreidere pakketten. Iets wat ze nog nooit hebben gedaan, dus doen we dat samen”, vertelt Irja. “Dat is ook ons doel: een waardevolle partner zijn van kantoren. Een schakel in de driehoeksverhouding met accountants- en administratiekantoren, hun klanten en het regiokantoor.” 

Ontmoetingsplek 
Naast het inrichten van bedrijfsprocessen dient het regiokantoor als ontmoetingsplek. Irja vertelt enthousiast over de trainingen en netwerkevents: “De netwerkevents hebben een informatief karakter. Daar is veel behoefte aan. Het is ook fijn om met klanten in gesprek te gaan. Het is allemaal niet zo statisch. Laatst deden we bijvoorbeeld een korte quiz over de functionaliteiten van SnelStart. Grappig genoeg wisten de meeste boekhouders en accountants niet de juiste antwoorden. Klanten waarderen hoe persoonlijk en toegankelijk de evenementen zijn. Die toegankelijkheid is precies wat ik wil uitstralen met het regiokantoor.”

“Het persoonlijke contact maakt het verschil. Door bedrijven echt te leren kennen, begrijp ik beter wat ze nodig hebben en hoe ik ze kan helpen.”

Verantwoordelijke Regiokantoor Noord

Irja Beuving

Met persoonlijk contact onderscheiden
we ons

Bij het SnelStart-regiokantoor gaan persoonlijk contact en automatisering hand in hand. Ruim een half jaar na de opening spreekt Irja Beuving, verantwoordelijk voor Regiokantoor Noord in Assen, van een groot succes. “Je ziet het aan de werkzaamheden die eruit komen en aan de opkomst van onze evenementen. Ons geheim? De persoonlijke aandacht en het lokale aspect. Klanten kunnen naar een plek in de regio komen.” 

Regiokantoor 

TEKST Lisette Verhagen-Dijkers

FOTOGRAFIE Paoline Kruijssen

“Klanten waarderen hoe
persoonlijk en toegankelijk
de evenementen zijn.”

Persoonlijk contact maakt verschil 
De redenen waarom klanten het SnelStart-regiokantoor bezoeken, variëren. “We hebben meerdere ondernemers geholpen aan een boekhouder, maar we helpen ook veel klanten die spontaan binnenstappen met een probleem waar ze tegenaanlopen”, vertelt Irja met een glimlach. “Het persoonlijke contact maakt het verschil. Door hun bedrijf echt te leren kennen, begrijp ik beter wat ze nodig hebben en hoe ik ze kan helpen. Klanten willen gehoord en begrepen worden, vooral tijdens de implementatie. Ik vind het mooi wanneer we écht een verschil maken. Als de software naadloos is geïntegreerd en de efficiëntie is verbeterd, dat is waar we het allemaal voor doen.” 

We doen het samen 
Het regiokantoor is er niet alleen voor ondernemers, maar juist ook voor boekhouders en accountants. “Ze komen langs met vragen over bepaalde pakketten. Is het goed zo of moet het anders worden ingericht? Of ze hebben hulp nodig bij het inrichten van uitgebreidere pakketten. Iets wat ze nog nooit hebben gedaan, dus doen we dat samen”, vertelt Irja. “Dat is ook ons doel: een waardevolle partner zijn van kantoren. Een schakel in de driehoeksverhouding met accountants- en administratiekantoren, hun klanten en het regiokantoor.” 

Ontmoetingsplek 
Naast het inrichten van bedrijfsprocessen dient het regiokantoor als ontmoetingsplek. Irja vertelt enthousiast over de trainingen en netwerkevents: “De netwerkevents hebben een informatief karakter. Daar is veel behoefte aan. Het is ook fijn om met klanten in gesprek te gaan. Het is allemaal niet zo statisch. Laatst deden we bijvoorbeeld een korte quiz over de functionaliteiten van SnelStart. Grappig genoeg wisten de meeste boekhouders en accountants niet de juiste antwoorden. Klanten waarderen hoe persoonlijk en toegankelijk de evenementen zijn. Die toegankelijkheid is precies wat ik wil uitstralen met het regiokantoor.”