Rob Nierop schrijft over de transitie van kantoren en wat er daarbij op hun pad komt. Sinds 2018 werkt hij bij SnelStart als betrokken en bevlogen Accountmanager. De klant staat bij Rob altijd centraal en hij weet als geen ander wat er speelt bij kantoren. Als Teamlead Sales draagt hij die kennis en betrokkenheid nu over aan zijn team.

COLUMN

‘Volg je hart, want dat klopt’ is al jaren het motto van mijn oudste zoon Lars. Een o zo ware uitspraak. En dat is dan ook precies wat ik deed toen ik vijf jaar geleden als accountmanager begon bij SnelStart. Het geluid klonk zo onderscheidend dat ik de lokroep, ondanks mijn allergie voor hard selling, niet kon weerstaan. Nu ik ben doorgegroeid tot Teamlead ervaar ik dat nog elke dag hetzelfde.

Herkenbaar? Dat iets aanvoelt als een warme jas? Voelt alsof het zo moet zijn? Waar komt dat gevoel eigenlijk vandaan? Voor mij heeft het te maken met me thuis voelen en oprechte interesse ervaren van de ander in mij als persoon. Misschien is dit wel een van de belangrijke redenen waarom veel kantoren zich op hun plaats voelen bij SnelStart. Want echte, oprechte aandacht, die komt binnen.

Vanaf dag één voel ik de warmte van dit familiebedrijf dat, vanuit eigen normen en waarden, écht iets wil betekenen voor klanten. Door versteviging van de relatie met partners in de regio en door uitbreiding van producten en diensten waaraan echt behoefte is. Waar andere bedrijven met de ontwikkeling van digitaal werken steeds verder afstaan van de klant, werken hier betrokken accountmanagers en hebben we een persoonlijke, direct bereikbare klantenservice. Echte mensen, dus.

Een ongebruikelijk profiel voor een softwareleverancier is het zeker. Daarom ben ik dagelijks trots als kantoren en klanten vertellen dat zij het onderscheidende, persoonlijke geluid zo waarderen en ervaren. Het hart van SnelStart? Dat zit vanbinnen!

De afgelopen jaren ontmoet ik opvallend vaak boekhouders en accountants die in het werk met hun klanten ook drijven op persoonlijk vertrouwen en echt contact. De zakelijke wereld blijkt in de harten van de mens nog niet zo digitaal als iedereen denkt. Gelukkig volgen we vaak ook nog ons hart.

HET HART ZIT VANBINNEN!

Rob Nierop schrijft over de transitie van kantoren en wat er daarbij op hun pad komt. Sinds 2018 werkt hij bij SnelStart als betrokken en bevlogen Accountmanager. De klant staat bij Rob altijd centraal en hij weet als geen ander wat er speelt bij kantoren. Als Teamlead Sales draagt hij die kennis en betrokkenheid nu over aan zijn team.

COLUMN

‘Volg je hart, want dat klopt’ is al jaren het motto van mijn oudste zoon Lars. Een o zo ware uitspraak. En dat is dan ook precies wat ik deed toen ik vijf jaar geleden als accountmanager begon bij SnelStart. Het geluid klonk zo onderscheidend dat ik de lokroep, ondanks mijn allergie voor hard selling, niet kon weerstaan. Nu ik ben doorgegroeid tot Teamlead ervaar ik dat nog elke dag hetzelfde.

Herkenbaar? Dat iets aanvoelt als een warme jas? Voelt alsof het zo moet zijn? Waar komt dat gevoel eigenlijk vandaan? Voor mij heeft het te maken met me thuis voelen en oprechte interesse ervaren van de ander in mij als persoon. Misschien is dit wel een van de belangrijke redenen waarom veel kantoren zich op hun plaats voelen bij SnelStart. Want echte, oprechte aandacht, die komt binnen.

Vanaf dag één voel ik de warmte van dit familiebedrijf dat, vanuit eigen normen en waarden, écht iets wil betekenen voor klanten. Door versteviging van de relatie met partners in de regio en door uitbreiding van producten en diensten waaraan echt behoefte is. Waar andere bedrijven met de ontwikkeling van digitaal werken steeds verder afstaan van de klant, werken hier betrokken accountmanagers en hebben we een persoonlijke, direct bereikbare klantenservice. Echte mensen, dus.

Een ongebruikelijk profiel voor een softwareleverancier is het zeker. Daarom ben ik dagelijks trots als kantoren en klanten vertellen dat zij het onderscheidende, persoonlijke geluid zo waarderen en ervaren. Het hart van SnelStart? Dat zit vanbinnen!

De afgelopen jaren ontmoet ik opvallend vaak boekhouders en accountants die in het werk met hun klanten ook drijven op persoonlijk vertrouwen en echt contact. De zakelijke wereld blijkt in de harten van de mens nog niet zo digitaal als iedereen denkt. Gelukkig volgen we vaak ook nog ons hart.

HET HART ZIT VANBINNEN!