Als u een ondernemer blij maakt, geeft dat extra energie. Door blije klanten duikt u met nog meer plezier elke dag de klantadministraties in. Dat geldt voor ons bij SnelStart ook. Als we zien dat boekhouders en accountants dankzij onze software makkelijker en plezieriger hun werk doen, geeft dat voldoening.

Elke bevlogen boekhouder is voor ons een bron van inspiratie. En het leuke is: lezen over gepassioneerde vakgenoten werkt ook voor u aanstekelijk. Daarom komen in deze editie allerlei bevlogen boekhouders en accountants aan het woord.

De ene boekhouder legt uit hoe hij dankzij Snapchat klanten binnenhaalt, de ander vertelt hoe zijn kantoor de prestaties van het hele team bevordert. En verantwoordelijk ondernemen terwijl je altijd winst maakt? Daarover gaat het artikel met Anita van Gelder, die uit de doeken doet hoe zij haar klanten meeneemt in haar boekhoudproces en wat daarvan de voordelen zijn.

Afgaande op al deze enthousiaste verhalen is het bijna niet voor te stellen dat ons land met een tekort aan accountants kampt. Toch is dit probleem momenteel nijpender dan ooit. De campagne ‘Accountancy. Iets voor jou?’ probeert jongeren voor het vak te enthousiasmeren. Hoe gaat dat eigenlijk?

De rode draad die door alle verhalen loopt, is ‘verbondenheid’. De verbondenheid tussen u en ons, maar vooral tussen u en uw klant. Hoe voegt u waarde toe in een wereld die zich steeds meer online begeeft? En hoe blijft u in contact? Doe inspiratie op om nog slimmer en beter samen te werken met uw klanten.

We hopen dat u de artikelen met net zoveel plezier leest als waarmee wij ze hebben geschreven. En dat u met vernieuwde inspiratie de verbinding opzoekt met uw klanten - zowel online als offline - want daar doen we het voor!

Het redactieteam
Lisette, Niels, Marjolijne en Malou

VAN DE REDACTIE

Als u een ondernemer blij maakt, geeft dat extra energie. Door blije klanten duikt u met nog meer plezier elke dag de klantadministraties in. Dat geldt voor ons bij SnelStart ook. Als we zien dat boekhouders en accountants dankzij onze software makkelijker en plezieriger hun werk doen, geeft dat voldoening.

Elke bevlogen boekhouder is voor ons een bron van inspiratie. En het leuke is: lezen over gepassioneerde vakgenoten werkt ook voor u aanstekelijk. Daarom komen in deze editie allerlei bevlogen boekhouders en accountants aan het woord.

De ene boekhouder legt uit hoe hij dankzij Snapchat klanten binnenhaalt, de ander vertelt hoe zijn kantoor de prestaties van het hele team bevordert. En verantwoordelijk ondernemen terwijl je altijd winst maakt? Daarover gaat het artikel met Anita van Gelder, die uit de doeken doet hoe zij haar klanten meeneemt in haar boekhoudproces en wat daarvan de voordelen zijn.

Afgaande op al deze enthousiaste verhalen is het bijna niet voor te stellen dat ons land met een tekort aan accountants kampt. Toch is dit probleem momenteel nijpender dan ooit. De campagne ‘Accountancy. Iets voor jou?’ probeert jongeren voor het vak te enthousiasmeren. Hoe gaat dat eigenlijk?

De rode draad die door alle verhalen loopt, is ‘verbondenheid’. De verbondenheid tussen u en ons, maar vooral tussen u en uw klant. Hoe voegt u waarde toe in een wereld die zich steeds meer online begeeft? En hoe blijft u in contact? Doe inspiratie op om nog slimmer en beter samen te werken met uw klanten.

We hopen dat u de artikelen met net zoveel plezier leest als waarmee wij ze hebben geschreven. En dat u met vernieuwde inspiratie de verbinding opzoekt met uw klanten - zowel online als offline - want daar doen we het voor!

Het redactieteam
Lisette, Niels, Marjolijne en Malou

VAN DE REDACTIE